dagen: må 27 april

Helt färdig, ville absolut inte kliva ur sängen i morse. Men det var bara att kliva upp. Jag visste hur mycket jag skulle få arbeta idag... och som jag har slitit... Jag har inte hunnit med att göra någonting annat än o jobba...

Intag av pållarna idag (som vanligt på måndagar). Skulle hämta Ellinore på vägen upp till stallet, men både Elin och jag var fullt upptagna med planeringen av Vonnes hoppträning idag att vi glömde av att hämta upp henne. Detta kom jag på då jag körde in på stallplan och fick möte med Arne, Ellinors morfar... Det var bara att åka och hämta Ellie och skämmas som en hund...

Vonne har hoppat igen!
Hon är modig!!... Denna länk leder dig till hennes blogg, där jag vet att det snart kommer att komma en video :)

Varre och jag gick en kort-ökort prommis idag som slutade med att hon fick äta grönt gräs... Gott sa hon :)

I morogon kommer hasse-hovis och lägger på sko och sula så hoppas vi att det är färdigt med de här dumheterna.
Nu ska jag gå och lägga mig, föri morgon ska jag även morgonfodra hästarna och släppa ut några, ligger efter på jobbet tack vare andra prioriteringar som skulle vara klara idag kl 15... så nu har har jag annat att göra ett tag framöver.

Sov  gott och glöm inte att lämna ditt avtryck... Jag ser att du varit här men jag ser inte vem du är :(
// ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Tack för hjälpen på min lilla hoppträning, puss!

2009-04-28 @ 21:00:30
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0