jag fick ett brev...

... ett riktigt brev alltså..  ett kuvert som man måste sprätta...
och det innehöll ingen räkning ;)
de blir allt ovanligare, de där "gammelmodiga" breven och jag måste säga att jag gillar att öppna brev där mitt namn är skrivet för hand.
Kan kanske tyckas lite larvigt men det känns så äkta :)

Det var från Sara. En inbjudan att närvara vid Adams namngivningsdag den 17 maj... Samma dag som Varre fyller år... Sara - jag tror det fanns en tanke bakom ;)  
Osa senast den 8 maj, så jag ska kika på hur det kommer att se ut framöver.

söt liten kille va!



Kommentarer
Postat av: Vonne

Åh vilken sötnos!

2009-04-22 @ 07:06:01
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja han är rätt söt min lille prins ;)

2009-04-22 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0