Rapport... (ff 13april)

... Varre är ff varm i sin hov och även om hon har puls så tycker jag att den blivit lite svagare, men hon är ff halt i trav 
:(

Igår blev det vinkväll och lite "vårkul"-planering hemma hos Vonne...  Mycket trevligt med middag hela middevitten.

Förra året hade vi en lite rolig gårdstävling som Elin och Zandra var initiativtagare till. En liten hopptävling på enkel bana i olika höjder. Med lite fika och grillning efteråt. Uppskattat tror jag att det var.

I år har vi planerat ytterligare en liten sådan sammankomst, söndagen den 31 maj blir det av. Jag lovade väl i ett mycket svagt ögonblick att även jag och Varre skulle ställa upp. "Höjden" blir 30 cm, för lägre går det väl inte att få bommarna med mindre än att vi gräver ner dem :)
Zandra kommer att vara den som ska hjälpa mig i min träning och Elin kommer att hjälpa Vonne.
Vad gör man inte för att inte bli osams med familjen? Det här ska ju vara roligt.. eh.. eller...så nära man  kan komma kul iaf... ;)
Så nu har jag lovat något som jag inte vet om jag vågar slutföra... Men lite jävlar anamma besitter man väl får jag hoppas.
Detta blir min mesta utmaning med Varre tror jag. Rapporter om hur träningen går kommer ni givetvis att finna här då Varre åter är så där odrägligt piggelin och fräsch i fötterna ;)

Nu lite TV innan sängen...
CU!

Kommentarer
Postat av: Sara

Snart är hon åter på fötterna ska du se....

och då jäklar blir det åka av igen ;)

Hoppas att vi kan komma upp snart nog då jag saknar henne en hel del.. behöver bara få stilla mitt abstines lite...

2009-04-14 @ 09:45:05
Postat av: ✿Linda H ✿

vi har med haft egna småtävlingar då alla tävlade mot varandra men man fick hoppa passande höjd så det skulle vara rättvist.. skitkul!!! hehee

2009-04-14 @ 10:54:44
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-14 @ 11:00:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0