Rapport... fr 16 april och lite dagens :)

Sitter på jobbet och har egentligen hur mycket som helst att göra. Men jag kan som vanligt inte färdigställa så mycket då jag inte får de uppgifter som jag behöver, chefen är ff sjuk...
Tänker däremot inte sitta i helgen för att göra klart till mötet med banken som blev ombokat till på måndag kl 13...

Varresnurpan är ff halt,betydligt mindre än tidigare så det verkar som om det går åt rätt håll. Men hon är varm i hoven och lite gallig och haltar lätt. Hoppas att hon är ohalt till helgen.
Jag måste ju komma igång med träningen med min PT ;) inför "Vårkul".  Jag måste ha övervunnit min osäkerhet över hinder till dess... 30cm är ju så fantastiskt högt =)

Onsdagens middag på rest Kouzina(?) med mina arbetskamrater var trevlig. Jag var däremot väldigt seg och saknade energi. Maten var fantastisk och de har humana priser så jag kan varmt rekomendera stället, (Valhallavägen 131, Stockholm). Jeanette och jag tog tåget 22.55 och jag klev innanför dörren hemma vid 23.20, rätt mänsklig tid :).

Nu ska jag fortsätta jobba :(
Men det är iaf FREDAG IDAG!!!!!
och jag vet en person som är såååå förväntansfull inför sitt Uppsalabesök idag... Mer än så säger jag inte ;)

Ses senare!


Kommentarer
Postat av: Vonne

Jaaaaa! jag är såååå uppspelt och kan inte koncentrera mig på arbetet, tur att jag har en förstående chef :) Hör av mig efter besöket.

2009-04-17 @ 10:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0