resten av dagen...

...har det inte hänt så mycket... Varre är ff halt
Hon har verkligen förmågan att kunna se eländig ut, nästan värre än min chef och han är man.. Då kan ni kanske föreställa er ;)

Styrelsemöte på klubben som tog dryga 2 timmar. Hemma vid 21.30 totalt utsvulten... och nu är det dags att gå o lägga sig. Bytte utsläpp med Madde, min torsdag mot i morgon, anledningen till det är 1) jag vill se hur Varre ser ut i morgon bitti. 2) vi ska ut och fira av Agneta som fyllde i lördags.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Erbjöd Elin middag igår men hon tackade nej. Hoppas du får en trevlig kväll!:)Kram

2009-04-15 @ 07:07:33
Postat av: Madde

2009-04-15 @ 22:40:25
Postat av: Anonym

Tro det eller ej men jag är uppdaterad nu =)

2009-04-15 @ 22:41:14
URL: http://sjobergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0