Sandviken...

(Förtydligande....Lokala Sandviken i Rydbo, mittemot Hägernäs strand)

Fantastisk tur blev det igår tillsammans med Vonne och Doris, som kan utläsas av kommentaren i inlägget under ;)

Vi fick på em finare väder än det varit på hela dagen, solen hotade på allvar med att kika fram. Så här i efterhand kan jag bara säga att det var tur att den inte orkade igenom riktigt, för då hade vi varit riktigt sjöblöta av svett... Lite sunkit på en del av marken men det var urmysigt att kunna ligga och iaf försöka rulla i galopp över ängarna. Man får passa på nu innan polisens alla hästar kommer och tar hela Sandviken i besittning, med den lilla häst-badviken och hela midivitten :(...

Åhhh... vad jag längtar till sommaren nu!

Vi har fint väder idag, jag hoppas att det håller i sig hela dagen!






Nu ska jag jobba lite =)
Bye!

Kommentarer
Postat av: p,

åååh! jag är så avundsjuk! jag saknar verkligen slingan, sandviken och ängsholmen! vi har lixom inga ridvägar på täljö, plus att min ponny inte går att rida ut på. hon kan inte ens galoppera normalt. hon tycker det är så fruktansvärt kul. x)

kram!

2009-04-06 @ 21:05:11
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0