Snabbis...

hehe... men inte så spännade som det låter ;)

Morgonfodring och utsläpp av pållar... Det känns verkligen lyxigt att få släppa ut hästarna utan täcken, fast nu när jag tittar it genom fönstret är jag inte lika övertygad om att mitt beslut på morgonen var det bästa.... Det ser grått ut... Hmmm....
Får se hur det utvecklar sig...
Avslutar precis min frukost och väljer att komma 30 minuter senare till jobbet, jag orkar inte stressa hela tiden...

Gulliver måste vaccineras denna veckan och Vonne om du läser detta vill du vara vänlig att påminna mig om att jag bara MÅSTE ringa till ATG och beställa en tid för "transportvaccination"...

Nu ska jag röra mig i maklig takt till jobbet :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0