Vad händer?

Nää... just det ingenting annat än jobb, jobb, jobb...

Idag är det äntligen fredag och på söndag ska Elin tävla sin livs andra dressyrtävling på Hägerneholm.
Lördag är det  "stora voltdagen"... Kratta och vårstäda ridvolten. Båda stallen i gemensamma och ivriga(?) tag med start kl 10 till vi är färdiga... Är vi några stycken ska det väl inte ta så lång tid...

Vi har blivit lovade sol och vackert väder hela helgen, så även om jag just nu har hur mycket som helst att sysselsätta mig med på jobbet, så känns det förhoppningsfullt :)

Varre ska få dojsingen på hoven i dag, hoppas jag... vill så gärna komma igång med lite hoppövningar nu. Vonne ligger fn mil före mig....

Nu ska jag jobba ett par timmar innan det blir helg...

Rapporterar mera senare ....

Kommentarer
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar: Kanske skulle köpa det löshåret fuxen har då? ;) Ser att du har en fux (om det är den i headern) Skulle nog passa kanon-bra (Y) :D Jätte fin häst förresten, har en förkärlek till fuxar, helst ska dom vara stora och maffiga också :)

2009-04-24 @ 21:23:37
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: Vonne

Jag tror visst att Anna har somnat på soffan igen ;)

2009-04-24 @ 23:00:52
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0