söndag mitt på dan... (19/4)

Byte av bandage idag och så här ser det ut, det lilla hålet... Hon har ff lite puls men värmen är borta. Jag kan ju berätta att hon gillade INTE att det lilla hålet skulle spolas med väteperoxidlösning...



Paulina och Nettan (mamma t P) kom och hälsade på. Alltid lika trevligt att träffa dem 

Paulina vill verkligen inte vara med på bild...

...o inte Zandra... (förvånande... =) )

... eller Vonne heller...
på mig finns det ingen bild (eftersom jag är den som står bakom kameran...)

Nettan hann jag fånga ...


.. och Matilda...  som satt och frös...


Kommentarer
Postat av: Vonne

Snygga bilder, hi,hi

2009-04-19 @ 22:11:07
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: p,

jag säger ju att det är bäst att inte vara med på bild. :P

2009-04-20 @ 13:27:15
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Hon är ju en lite dramaqueen....

2009-04-21 @ 14:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0