Kräftskivan 22 augusti

Vi hade jättetrevligt... men jobbigt var det att gåååå... vilken jäkla uppförslutning dit vi skulle :)

Min sköna mamma... med backen bakom sig :)


Frågesport... 13 frågor om ditten och datten... Behöver jag nämna att min make var den som plockade hem vinsten? 12 av 13 rätt ;) Jag höll mig till medel och hade 8 av 13...


frågan innan (nr12) löd ungefär så här:
Om Sara och Manne ska flytta sker det...
1. om 3 år när barnen gått ur skolan
X. 1 december
2. Åh Nej, inte nu igen!

På just denna fråga kunde man ha 2 rätt... X & 2...
Flyttar till landet-landet... Låååångt bort från precis allt! Men sedan ska det väl vara färdigflyttat på ett tag va?! :)

Manne som älskar att fiska kräftor hade allsköns storlekar på dessa godingar.
Detta var nog den minsta (ngt suddigt)



Min tallrik... Åhhh det var så gott! ;)



Klockan absolut ingenting (ungefär), bestämdes det att en björk skulle fällas... Då tyckte vi att det var dags att bege sig mot centrala Flen igen där syster bor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0