Lite snabbt bara...

Jag är så gruvligt trött på dagarna! Totalt orkeslös. Sitter och tittar på klockan var 10:e minut och önskar mig långt bort från mitt tråkiga skrivbord. Det är helt sjukt vad trist det är att jobba... Kanske inte helt ok att säga det eftersom det går så många arbetslösa och ett jobb är ju en förutsättning för att klara av att betala det hö som kommer idag ;)
  Mycket hö blir det kan jag säga... Jakob hjälper till och Raoul kommer direkt från jobbet. Elin vet jag inte om det är så mycket att räkna med, hon kommer inte att orka hugga tag och ska inte heller med tanke på att hon fortfarande växer... Vonne tar med sin Thommy.
Nu ska jag släpa med mig Jakob, han hade hoppats på att slippa mingla i stallet innan höt kommer, men tji fick han .. haha...

Tänk att jag blir så mycket piggare när jag lämnat kontoret... Rätt märkligt inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0