welcome to the "Problem-solving-department"...

(som min älskade make skulle ha sagt)

Nu har även Sonia sagt upp sin boxplats... Detta skedde igår kväll...

Jag har legat och vänt och vridit mig inatt och försökt att lösa problematiken kring haggrupper, ansvarsfördelning mm i RF. Allt för att det ska bli så rättvist som möjligt. Men det är inte lätt...
Nu är det ju inte så att jag ensam ska lösa detta, men att bidra med förslag och ideer måste vi alla göra. 
Vi behöver nya hyresgäster till de snart tomma boxarna. Nu står vi dessutom utan ordföranden och valberedning... Så det blir till att jobba för oss som nu är kvar...

Är det inte helt otroligt att detta ska hända då jag har jättemycket att komma i kapp med på jobbet?
första dagen efter semester dessutom?!
-Typiskt skulle jag säga...

Men det behöver inte betyda att det är negativt  och nattsvart för det... Mer jobb kan faktiskt innebära att samarbetet blir ännu bättre.
"Alla kan inte göra allt men alla kan göra något" ett vida känt och bevingat uttryck... Kanske stämmer om viljan finns där.
Vi får se vad som händer helt enkelt... Jag har iaf satt ner mina tankar i ett mail till oss som "blir kvar" och jag hoppas innerligt att ingen känner sig trampad på eller förbisedd... Mer vill jag inte skriva här innan vi vet vad som gäller.

Hoppas att ni har det bra i det väder som fn råder = Hällregn i Täby :)

CU♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Har sovit skit dåligt rent ut sagt! Funderar och vrider och väder. Var i stallet 05.15 helt galet!! Men hästarna var iaf glada när jag kom :)

2009-08-12 @ 07:41:52
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0