För bra för att vara sant?

Hejsan hoppsan, vad dagarna går fort. Hinner inte med just annat än jobbet, stallet och att somna i soffan...
Just nu har jag det rörigt med mycket motstridiga känslor inom mig. Känslor om mitt jobb men även om det som berör min hobby, eller rättare sagt samvaron. Pållan mår toppen och det är inte henne jag har stridiga känslor om (måste bara förtydliga det). Men om jag säger att det har varit så himla lugnt och behagligt i stallet den sista tiden. Alla har haft en glädje och jag har fått så mycket positiv energi ...
  Detta börjar smått att grusas... Jag visste att jag inte skulle kunna få luta mig tillbaka och bara njuta och få ha lugn och ro åtmindstånde i stallet.
Jag är djupt oroad för framtiden istallet måste jag säga... Jag vill bara ta mina hästar och flytta, men då finns det de människor jag faktiskt kommer att sakna och desutom sakna mycket... Dilemma...
Är det värt för min egen skull, att det påverkar mig så mycket? Mycket ork och energi går åt till att tygla mina ord och tankar. Att inte handla i ren ilska och frustration. Hålla fred på mig helt enkelt...


Ikväll ska jag träna för Rebecca kl 19.30... Förutsatt att mina vinterdäck kommit på trailern. Skulle ha bytt i helgen men tiden räckte aldrig riktigt till...
Annars får jag väl åka i väg och hyra mig ett släp för ett par timmar.

Nu är det straxt lunch och det är väl för väl... Jag är som vanligt hungrig ;)


Kommentarer
Postat av: Vonne

Jag förstår dig precis, inte kul just nu.



Om du behöver ett extra handtag med däcken så hojta till! ;)

2009-12-16 @ 11:29:46
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vi har trailer med vinterhjul om du vill låna, så slipper du hyra eller hålla på och "mecka" i kylan. Den står visserligen i Å-berga. Det är bara att ringa 073-505 79 47. Hälsn. Nettan

2009-12-16 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0