Fredag

Elin åker till pappa, Raoul o jag ska iväg på middag i kväll. Tänkte försöka sluta vid 16 så jag hinner med pållarna.
OM jag hinner ska jag rida, annars får det vänta till i morgon.

Tanken är att jag ska hinna rätt mycket nu i helgen...

• Baka (hmmm... inte riktigt min grej, men det hör ju liksom till)
• Julpynta hemma (inte heller riktigt min grej, till saken hör ju att man även måste städa.. Hua..)
• Handla julklappar... Ett riktigt ångestladdat moment. Vässa armbågarna o ut bland allt folk. Problemet är ju att jag inte vet vad jag ska hitta på...
• Lasta Varre med "min nya" lastteknik... Få se om det bara var lyckoskott att det gick bra sist då jag fick nytänk :)
• Rida- naturligtvis. Hämta kraft och ork och bli en gladare människa :)
• Borde jobba ett par timmar, men jag tror inte att jag orkar det...

Ja, vi får se vad jag kommer att mäkta med denna helg...  Trött redan nu, så hur ska det här gå?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har mycket omkring Dej ser jag.Behöver Du en hjälpande hand? Du vet vad jag finns. Kram.

2009-12-12 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0