God natt!

Dagen har äntligen passerat så man får lägga sig o sova...

Var till naprapaten idag och vi var överrens om att jag inte behöver komma något mer för denna gång.
Knäckte bröstryggen vid ett par kotor  vilket lät som ett radoband damp i golvet innan jag blev av med 500kronor :)... Dyrt nöje det där.

Red pållan som var kanonfin idag. Längtar till i morgon då jag ska ska rida min första dressyrlektion mycket, mycket länge pga revbenshel#%§¶¤. Tyvärr blir det inte träning förrän kl 20.30 (1 timme senare än den jag brukar få) undrar om jag kommer att orka med att hålla mig upprätt i sadeln.

Nu är det natti-natti till världen :)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Inte ens hälften, gick en rask promenad till kyrkan och tillbaka med Sid. Blev sittande vid datorn med Thommy för att beställa kläder som ungarna önskat sig i julklapp, men allt var ju redan slut så två timmat till ingen nytta alls....

Ingen träning blev det.

2009-12-09 @ 09:04:21
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0