Uppe med tuppen...

Usch... Nu har jag redan jobbat 1 timme... Jag är fullkomligt färdig... Undrar om jag kommer att hålla hela dan?
Det tråkiga i hela kråksången är jag inte känner av det i lönekuvertet.

Det har snöat enormt sista dygnet, i natt verkar det dock ha varit rätt lugnt. Men så är det -12 nu *brrr*

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton... Mamma och pappa kommer den 23:e, det ska bli mysigt.

Nu ska jag väcka Raoul så vi kan få äta frukost innan fysisk inloggning på självaste jobbet. Jag är vrålhungrig!



Kommentarer
Postat av: Sara

Uppe med tuppen du...jag sov ngt för länge så jag fick BRÅTTOM i morse på hala småvägar...Ute och fällt en gran i dag samt fixat lite i stallet...undrar just när det ska bli klart.. -suck- Taggtråden fick vi ner och ligger under snön för jisses så det har snöat, så hagarna är inte klara ÄN

Och när f-n ska man köpa julklappar?? det får bli den 23:e då e jag iaf ledig... kram på dig syrran!!

2009-12-21 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0