Grattis Brink :)

Detta är iaf slutet av en fredag som jag trodde aldrig skulle ta slut. Nu är jag helt slut. 
Jobbat, ridit till "tanterna" med Vonne och Elin. Varre var pigg men hon uppförde sig utmärkt :). Åt middag, R hade gjort en supergod fisksoppa. Somnade i soffan och vaknade någonstans mitt i "Tyst vittne". En riktigt bra serie som jag alltför sällan ser slutet av eftersom jag somnar i någon av reklampauserna som serveras.
 
Nu sitter jag här och avrapporterar och läste precis på textTVn att Briar och Jan Brink tog hem sergern i Dressyren... Bra jobbat killar!!
Hade velat kika på hästarna idag. lite förbaskad på mig själv för att jag missade det. Pratade  ändå om att kika på dom då vi satt och åt...  R, däremot är nog ytterst tacksam för mitt stora sömnbehov och taskiga minne :) då slapp han se hästeriet...

Gamla bilder men kolla in benen... Vilken fantastisk häst detta är...


 (2006?)

Jan och Briar 2004 (2004)


(2001)
Nu är det dags att sova på riktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0