AJ!

Vet inte vad som tog åt pållan när jag skulle släppa ut henne och Doris i hagen i morse.
Hade Varre och höpåsen i högerhanden och Doris på vänster sida. Rätt som det var bet Varre mig i armen, precis ovanför armbågen, jag hade full upp med att ta mig fram över den knöliga marken så jag hann aldrig läsa signalerna riktigt. Inget personligt brukar John säga... Jag var närmast till hands för att få utlopp för sin aggression/irritation, hade Doris varit närmast hade hon fått "smaka". Men förbannad blir jag iaf, det gör för katten ont!
Men sedan var hon from som ett lamm lilla Varre... Måste börja med våra övningar igen... Nåja, armen är hel och jag kommer att få ett blåmärke som minne, det är borta på en- två veckor.... Men det kommer att komma nya :)
NU ska jag jobba.
CU!

Kommentarer
Postat av: Yvonne Lindell

Oj då! Varre som brukar vara som ett lamm att ta ut. Dålig dag kanske?

2009-02-06 @ 09:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0