Dagens polisnyheter

Sitter här hemma och kollar SVT24.. Nyheter och småprat om ditten och datten...

Nyheterna nämde något om en sjudundrandes fest som nyutexaminerade pikepolisen haft.
De hade poserat nakna med sina tjänstevapen. Haha... låter som som de haft jättekul!
Men med tanke på att det var nyheter och att mediumet var TV, tycker jag att det ytterst märkligt att det inte visades en enda bild från festen. Inte utan att jag är lite besviken, man hade velat ha lite bildbevis :D. Jag menar bara att kungligheter får se upp HELA tiden och passa sig för vad media kan tänkas ta för bilder. Jag är nu inte så vansinnigt intresserad av vad prinsar och prinsessor har för sig, men var katten befann sig media när polisen hade fest? Några bilder måste det ju finnas eftersom de uppenbarligen poserat nakna... Eller?

Kommentarer
Postat av: Josefine

de bilder hade man mer än gärna sett ja :D



SV: våra abonemang går ut runt då med, men vi fick med en massa 3 kontant kort när vi gjorde våra avtal, (Jag tror inte att de ens då litade på att vi kunde hantera ett abonemang)



Och joo.. hockeyn var helt underbar! äntligen fick vi göra nått med pappa utan att Karin var med. x)

2009-02-09 @ 11:07:02
URL: http://Http://www.metrobloggen.se/Mickla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0