Trötter

 Jobbat som en slav idag. Började dagen kl 7 med att sätta mig med Årsredovisningen hemma i 45minuter. Det var det som behövdes för att jag skulle bli klar med "min del". Jag har ännu inte fått verksamhetsberättelsen från herrarna och endast Gud vet när den tänker komma mig tillhanda. Revisorena måste ju godkänna ÅR och dessutom ska en årsstämma hinnas med innan sista februari. Börjar bli liiiite ont om tid... 

Nu är det färdigpratat om jobbet med ett ... Bläääää!

Upp till stallet... Red en stund på volten.
Kvällsfodrade åt Madde, körde hem Ellinor och var hemma 21.15...
Nu är det dags att ge upp för idag.
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jag rekommenderar dig inte att läsa sen heller ;) Och det är som du säger, hon har inte åstadkommit mer än att skapa rubriker i pressen.



Jag gillar fuxen på dina bilder :) Din häst??

2009-02-05 @ 11:18:16
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0