uj,uj vilken dag

... så vansinnigt lång den blev.

Var på jobbet omkring kl 7 tog en halvtimme på mig att hämta/äta ceasarsallad från Madonna till lunch. Ek.möte med M skulle ha startat kl 13 men det blev visst en halvtimme försenat. Satt med honom till ca kl 15 och försökte göra en överskådlig likviditetsanalys på de närmaste 3 veckorna, som ser rätt tunga ut.
Kom ifrån jobbet kl 16. Upp till stallet och fick in alla pållar. Elin red med Ellinor och medan hon gjorde det skulle jag fixa ALLT till båda hästarna. Kl 18 skulle årsmötet börja och jag ville vara på plats iaf 20 minuter innan.  Efter årsmötet blev det kaffe och smörgåstårta och direkt på detta ett konstituerande styrelsemöte med den nya styrelsen för innevarande år.
Detta slutade kl 22 och jag var hemma straxt innan 22.30. Trött som få...

Skönheterna Brinkeback... Natalie och Emelie

 

Avgående Peter och Agneta


Dotty, Tinka & Stefan
Detta gäng har jag träffat 1 gång i månaden under det senaste året.



Lite mer folk från Årsmötet...



(liiite kameraskygg :))

Men det är inte Dotty ;)


Nu ska jag gå och lägga mig.
Ska släppa ut hästar i morgon bitti igen *gääääsp*
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0