Sunday, sunday...

Dessa evinneliga söndagar... Det känns som om veckorna bara består av söndagar och måndag... Varför går veckorna så fort?
Att hästarna tar mycket av tiden förstår jag ju, men jag tycker inte att jag hinner med just något mer. Ibland kan man ju känna att det hade varit trevligt att hinna göra något annat... Det hinner man förståss om man planerar lite. Men det där impulsiva, det finns det inte utrymme till. Helgerna VILL jag ju tillbinga i stallet och att rida i dagsljus är så trevligt när man 5 dagar i veckan inte hinner sluta jobbet innan det är sotsvart ute så här års.
Längtar  verkligen till sommaren. Tänk...
Ljusa, ljumma kvällar. Rida ner till vattnet och plaska lite. Rida långtur till Bogesundslandet och inte behöva vara orolig för att det kanske hinner bli mörkt, eller att jakt pågår. Att rida i ett linne istället för lager-på-lager för att slippa frysa. Slippa broddtramp... :)

Tog en tur till Hööks för att köpa Glucosamin, men det hade fortfarande inte kommit in från deras huvudlager. Hittade ingenting annat jag ville ha heller så vi åkte hem lika tomhänta som kom dit...

Jag VET att det finns glucosamin på närmare håll. Men den som Hööks säljer har Glucosaminsulfat -KCl som har lättare att tas upp i mag-tarmkanalen.
Priset är givetvis ytterligare faktor. På Hööks kostar denna burk (500g) 229kr... Om jag minns rätt tar Granngåden369kr. för Biaframab glucosamin(med HCl) (500g)
Rätt mycket att spara där...


Kollar på de sista skälvande minutrarna av handbollsVM mellan Croatien och Frankrike.
Frankrike Världsmästare med 24 mål mot 19.

Kommentarer
Postat av: Camie

SV: Tack så jätte mycket för din kommentar! :D Det det handlar om, tror jag när man pratar om just överviktiga barn, är att föräldrarna är för lata och oengagerade i sitt barns häsla. Och frågar man mig så tycker jag att barnets hälsa borde komma först! Ett barn på tre år har ingen aning om va som är bra eller dålig mat, det måste helt enkelt föräldrarna förklara för dem!



Hehe, jag kan hålla på hur länge som helst! Ville bara tacka för din kommentar :D

Hoppas du får en supertrevlig dag:)

Kramar!

2009-02-02 @ 13:37:26
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sommar sommar! Måste se till att dra med mig mamma upp med i sommar så vi får hälsa på hästarna igen :) och ehm, ja självklart er med :P

2009-02-03 @ 10:53:54
URL: http://www.metroBloggen.se/Mickla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0