525 kronor fattigare till fömån för Romme Alpin

.... japp! Det kostar det för att Elin ska åka lite skidor på en kulle i Borlänge. Men då är allt med; skidor, buss, liftkort och lunch, inte så farligt ändå...Nu är det bokat och betalt, sen får dom själva se till att de får roligt tillsammans.
Bokade även resten av hö/halmbeställningen av Lage idag, för leverans nästa vecka. Måste bara komma ihåg att ringa honom imorgon igen, hur det nu ska gå till. Men Vonne kanske påminner mig(?) som hon brukar :)
Jag hade stalltjänst idag... Toktrött och vädret var iaf bara skit.... Men Elin var duktig och red slingan tilsammans med Sandra.

 Och se...Jag hittade toker i stallet idag (Madde)...

(galopp)Sandra


"Toker"




Kommentarer
Postat av: paulina

jag tror iaf att elin kommer tycka att resan var helt klart värt pengarna. jag åkte till romme med skolan i fyran och femma. vi hade superkul! det är heltklart nått jag skulle vilja göra. om. (;

kram

2009-01-24 @ 16:31:23
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0