Bara jobb, jobb och jobb...

Onsdag 14 januari
Så förbaskat trött idag. Helt ofattbart! Klockan ringde 6.00 och jag snoozade i 2 vändor. Gick upp och började göra mig i ordning. Men jag satte på mig morgonrocken och la mig på soffan, satte timern på 5 minuter OM jag skulle råka somna...
Tanken från första början var att jag skulle vara kl 7 jobbet, men ack det gick ju bara inte.
Gick mina 675m till jobbet och var där till halv 8. Inte så pjåkigt ändå :-)
Beställde lunch, en avocadosallad , som skulle vara klar för avhämtning efter 15minuter. Då jag kommer och ska hämta den så säger han bara att avocadon var så dåliga att dom fick kasta dom. Ok, tog en Ceasarsallad istället och jag skulle inte behöva vänta så länge... Medan jag står där och väntar (och väntar...) så kommer helt plötsligt min avocadosallad med salami ist för skinka, precis som jag hade beställt den... Märkligt! Jag frågade om de hade hittat avocado nu och försökte mig på ett litet leende. Då säger han att det var en annan beställning och sköt  "min" avocadosallad åt sidan... Försökte förtvivlat få fram att den var faktiskt min, precis som jag beställt den, men det gick inte hem.
Jag kunde inte annat än bara stå med munnen vidöppen i förvåning och fortsätta vänta på min ceasar.

Hjälpte M på jobbet med att få över sina bilder ur kameran. Jag säger bara det... Jag är som den värsta datornörden på jobbet, vilket egentligen inte säger så mycket om mina kunskaper som om deras okunskap :-) (elakt sagt...visst, jag vet men det är sådan jag är)...
Bestämde mig att gå hem när klockan var 16.45 men kom inte i väg förrän klockan blev 17.10 (sååå förvånande).
Upp till stallet och tog Varre på en  mycket stillsam tur på ridvolten i ca 30min. lite öppna och sluta och halter och då givetvis igångsättningar. Madde longerade Tequlia så jag var inte ensam...
Elin red en tur med Ellie till "tanterna" och kom tillbaka straxt efter 20. Hjälpte Åsa medkvällsfodringen och åkte hem.
Fick ett MMS från Jeanette på jobbet att julklappen hon fick av mig nu kom till användning. (se bilden). Go och snäll som jag är kan jag inte låta bli att lägga den här  
 SÖTA VA!!!
           Jeanette          &         Agneta

Fick ett samtal om ett jobberbjudande idag... men vi får se... Rapport om detta kommer längre fram, jag menar om det var något för mig eller inte.
Nu ska jag nog sova på soffan:-)

Kommentarer
Postat av: Yvonne Lindell

Hmm.....spännande med jobberbjudande, vad kan det vara tro.....

/Vonne

2009-01-15 @ 09:04:06
Postat av: Anna Öberg

Vonne... Jag berättar när vi ses. Men jag tror inte att det är så spännande... Södra sidan av stan i Hammarbyhamnen, enl. Eja tar det förbaskat lång tid att ta sig dit.

2009-01-15 @ 09:50:45
Postat av: Yvonne Lindell

Ja det är ju lite skillnad mot den resväg du har nu...

2009-01-15 @ 10:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0