Bara lite bilder...

Jobbat, ridit, ätit, tittat på TV, bloggning pågår och snart  ska jag slänga mig in i duschen innan John Blund slänger allt grus han har i mina ögon... men innan detta inträffar vill jag dela med mig av lite bilder...


Bilderna tagna av SysterYster... Min 40-årsdag och dagen efter... Pållarna såklart
Skimmeln ä Diddi och den bruna med stjärn är Doris.. Gulle o Varre är fuxarna :)
Hagarna snustorra och tråkiga för pållarna, men trots det längtar jag grymt till sommaren...
(Rullatorn... den gick jag med för dryga 2 år sedan... gjorde mig lite illa då jag ramlade av...
Tack-o-lov... endast rtgbilder av resultatet :))

 
Genomblöt Vonne i augusti. Vi blev helt överraskade av regnet...


Familjens riktiga livsnjutare, Ada


Varre och jag efter en mycket lyckad kurs för John Ricketts den 26okt 2008.
Bilden tagen av Vonne


Dagens bild... Hujeda mig...  hahaha...


Kommentarer
Postat av: Yvonne Lindell

Ja....minns du i sommras när vi målade stallet till sent in på kvällen, regnet öste ner och vi satt och åt korv med bröd i fikarummet med ungarna.....Det var rätt mysigt.Längtar också till sommaren när jag ser dina bilder, slippa vara uppstoppad till en boll av kläder när man ska rida. Men först ska vi njuta av våren som kommer snart.....snart.

2009-01-30 @ 07:45:00
Postat av: Jossan

Ja vem vill inte ha sommaren och kunda börja bege sig ut i skogen igen! Inget kul alls såhär års :[

2009-01-30 @ 09:54:54
URL: http://Http://www.metrobloggen.se/Mickla
Postat av: ✿Linda H ✿

ladda ner talböckerna på thepiratebay!!! det gjorde jag.. superbra får då kan man lyssna i bilen med =) jag kan lova dig... de böckerna är värda att läsa!!!

2009-01-30 @ 23:00:37
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0