detta väder...

Visst är det gräsligt! Och det absolut värsta är att det finns ingenting jag kan göra åt det.
först apkallt, ngt varmare, snö, "blidväder", kallt, lite varmare igen, snö igen (men bara ett tunnt lager) och svinhalka...
  Höll på att stå på öronen i morse när jag gick upp med Teckla och Pippi till hagen. Detta gräsligt knöggliga (frusen lera) som frusit och tinat frusit igen och sedan snö på detta. Fötterna far under kroppen som bollen i en flippermaskin. Till det ska man hålla reda på två hästar och en höpåse och vara bara aaaaningens småstressad och lite lätt irriterad (dock inte på hästarna måste jag tillägga)... Nåja... på jobbet nu och det är som vanligt... bOOOOOring!
Bye,bye...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Förlåt Anna skäms glömde gå upp med haghöt igårkväll. Ber tusen gånger om ursäkt.

2009-01-20 @ 11:39:46
URL: http://sjobergs.blogspot.com
Postat av: Anna Öberg

Ingen fara på taket Madde!

2009-01-20 @ 12:43:39
Postat av: Yvonne Lindell

Jag glömmer jämt att lägga upp haghö, bara Anna som får släpa. Jag ska bli bättre på det.

2009-01-20 @ 14:09:12
Postat av: Anna Öberg

...släpa och halka... Det är hemskt synd om mig :'(







~ ☺ ~ NOT ~ ♥ ~

2009-01-20 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0