fredag 2 januari 2009

Tänk! Jag är fortfarande ledig. Har förvisso haft madrömmar om jobbet i natt, men jag tänker inte åka dit för att kolla om de var sanndrömmar eller inte. Det blir jag väl varse så småningom.

Jag fick iaf en sovmorgon som sträckte sig ända fram till kl 9.

Ingen morgonfodring och inget utsläpp av hästar på morgonen... Skönt att bara få slappa på morgonen.


Red ut med Vonne som hade Leja(vovven) med. Mötte brandbilar och ambulans efter "rakan" (som går precis jämte Vaxholmsvägen),utan ljud men med ljus. Det är alltid lite läskigt när man möter denna kår, inte för att vi satt på hästryggen även om Varre blev orolig, utan för att man börjar fundera på vad som hänt och vem.


Vi fick iaf en härlig tur ner till Sandviken. Men Leja måste haft på känn att det var "sista natten med gänget", varenda gång Vonne fattade galopp med Doris, blev hon som förryckt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0