Fy vad kallt ...

Kan bara inte låta bli...



Vonne väl instoppad i lager-på-lager-på-lager... :-)
Man tager vad man haver (som Kajsa Varg sa) En röd benlinda som skydd för öron o hals när det är -13 grader. Men ut och rida skulle vi. Knappt rörliga av alla kläderna vi har på oss skulle vi upp och rida på volten. Enkla cavaletti för att pållarna måste röra sig efter gårdagens långtur. Jag kan säga att vi höll inte på så länge.

På bilden nedan; Jag och Varre (bilden tagen av Vonne)

Brrrrr....


Kommentarer
Postat av: SARA

Det här kallar jag passion!!!

2009-01-04 @ 18:57:54
Postat av: Madde

Jättesöt ju ;)

Håller med om att det va bra kallt att rida den kvällen.

Kramis

2009-01-07 @ 13:23:26
URL: http://litenmadde.blogspot.com
Postat av: Anna Öberg

Passion eller dåraktighet... Kallt var det...och jag håller med dig Madde visst är hon söööt. Bara att komma på idén att använda en benlinda som "öronmuff" är ju genialisk, det hade jag aldrig kommit på :-)

2009-01-07 @ 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0