Hmm...

Satt i går kväll och hade tråkigt. Skulle försöka designa  bloggen lite, men det gick åt skogen (kan man säga), fastän jag hade desighjälpsmallen brevid mig. Satt till kl 23 och tittade på TV samtidigt :-) Kanske därför som det inte gick något vidare. Men skam den som ger sig... Jag ska ta upp kampen i kväll igen om jag inte hinner somna i soffan.
Det är iaf fredag idag!!!

Resultatet för december skulle vara klart kl 12 idag, men så duktig som jag är...  är det redan klart!!! :-)
Jag bara måste få skriva det...

"bara jobbar o jobbar"

Kommentarer
Postat av: Yvonne Lindell

Åh vad skönt att det äntligen är klart, bra jobbat!

Är sugen på att åka på en clinic igen, vart kollar du efter det någonstans? En ridtur i kväll?

/Vonne

2009-01-09 @ 10:56:43
Postat av: Anna Öberg

Jaaaa.. det är så skönt. Men jag skyndade mig så att jag skulle hinna äta lunch innan. Hade ek.möte som varade ngt längre än vad vi sa från början och dessutom blev det ngt föresenat (överraskning - not!) ingen dessutom ingen större lust att gå ut o äta med någon av "herrarna" :-) så ner med maten i den alltid hungriga.

Daniel Svensson-cliicen hittade jag på WFRK´s hemsida. sedan får man väl kolla på svenska ridsportsförbundets hemsida om det finns något. Kan kika i kväll. Jag har kvällsfodring i kväll, tar gärna en tur :-)

2009-01-09 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0