(9/1) Nu så...

...har jag fått till det...  med en personlig "header"... Det finns ju massor man kan göra. Detta är bara början :-)
Bilden på Varians som ligger till vänster i "huvudet" är tagen av Sara (Varians tidigare ägare) jag fullkomligt älskar den bilden. Bilden i mitten är en närgången bild på Gulliver (Gulle) ... och till höger - återigen Varians - våren 2008, denna bild är tagen av Yvonne Lindell...





Eftersom jag lagt ner mycket krut på bloggens utseende orkar jag inte skriva så mycket mer idag heller. Mycket att kontrollera och jag ha så många andra tokerier i min

Skulle ha tagit en ridtur med Vonne o Doris, men Doris verkade inte helt fräsch så vi stod över.
Elin hos pappa så jag har båda Pållarna hela helgen.
Bedtime!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint du har gjort

2009-01-10 @ 16:56:21
Postat av: Anna Öberg

Tack... :-)

Men det tog sin tid. Jag är ju så där jättehemma med alla kodningar, men man får prova sig fram.

2009-01-10 @ 18:53:54
Postat av: Madde

Snygg sidan blev, du måste lära mig sen så jag oxå får en fin sida med våra 2 monster på ;)

2009-01-12 @ 17:02:15
URL: http://litenmadde.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag måste säga att jag blev rätt nöjd... Men av den mer konstnärliga andan, finns mer att önska... Jag har ju världens ballast Varre i självaste huvudet...



Skicka lite bilder på Pållarna så ska jag försöka se om jag kan hitta på något roligt, typ collage, av dem... Kram!

2009-01-13 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0