Vilket fantastiskt väder!

 Med en pigg drullepålla idag.
Red slingan tillsammans med Vonne på Doris och Elin på Gulle. Vackert väder och dagsljus med solen som bländade och värmde en aning. Rent underbart!
 Idag fick Varre gå med Pelham, vilket var en rasande tur. Krumbuktade i högergalopperna, mötte bussen efter "rakan" och Varre fick som vanligt stora skälvan, det mest otäcka är faktiskt de djupa diken som går precis mellan den lilla grusvägen och åkern då hon börja på att hoppa åt sidan och vända för att fly, hon förstår ju inte bättre men jag tycker det känns lite läskigt. Hon lyckades trampa sig på höger framben precis ovanför kronranden.Resten av ridturen var iaf trevlig även om det var "guppigt" :) . Red ner till Sandviken och tog den långa klätterbacken på vägen hem.

Elin är på väg till Åkersberga till en kompis som fyller år. Raoul ska köra Oscar till mamma.
Det kommer en gudomlig doft från köket och jag är i vanlig ordning vrålhungrig.

Körslagets final i kväll på 4:an kl. 20
Missa inte det!

Heja Hanna!!





Bilden blev tagen av misstag under dagens ridtur, men det blev inte så illa ändå :)



Jag och Elin (bilden tagen av Vonne)



Jag o Vonne (bilden tagen av Elin)



På återseende!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Vonne Lindell

Ja det var en riktigt härlig tur i solskenet. Hoppas man kan få en sådan tur i morgon också.

2009-01-31 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0