Onsdag den 7 januari 2009


Då var det saltgruvan igen. Jullovet är över och allt måste tyvärr återgå till sin tidigare form. Visst låter det trist?

  Robban på jobbet håller på att sluta snusa. Stackarn, han är helt ut gängorna. Kan inte sova eller koncentrera sig. Men jag lovar att han kan dricka kaffe. Är det så konstigt om han är skakis och lättirriterad... Lillen. Hoppas att han klarar sig nu då han varit snusfri i en vecka.

Håller som bäst på att få ihop siffrorna för december. Ett månadsbokslut ska vara klart på fredag kl 12. Tur ändå att jag var in o jobbade i måndags även om det var halvdag. Det har hunnit samla på sig några högar medan jag borta.

Gick (som att promenera) till jobbet idag. Det tog mig hela 7 minuter (hade tidtagaruret igång) att gå dessa 675 meter som enligt Eniro ska ta 8 minuter...Jag har med andra ord varit ute och gått i 21minuter idag vilket gör ca 2km (en sträcka fick jag skjuts). Jooo, det är faktiskt sant! Jag har alltid tagit bilen till jobbet... om-ifall-att jag skulle behöva den akut mitt på dagen. Vilket sällan, för att inte säga; aldrig inträffat.


Vilodag för Pållarna idag. Tack o lov behöver även de vila ibland. Jag har ont i mina ben.

Tittar just nu på 4:an ett program som handlar om anorexi. Väldigt intressant så jag ska kika färdigt.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0