onsdag kvällning och en ängel ♥ ↔

Japp då har vi lastat hö och halm. Det blev inte riktigt som vi beställt då Lages andra lastbil hamnat på verkstad.
Nåja
Vi fördelade det han kunde få med sig systerligt. Nytt lass kommer i slutet av nästa vecka. Hoppas att vi får samma uppslutning då som vi hade idag.
Tack min älskade make, son och bonusson som hjälpte till att bära och räkna. PÖSS på Er!

Tänkte först låta bli att rida men Jenny fick mig på andra tankar. Tre ekipage blev vi på volten. Alla supernöjda med ridningen. Jag måste verkligen säga att Varre är som en switchknapp... antingen är det av och då funkar absolut ingenting eller så är hon på och då bara sitter det där. Så gott som alla avsaktningar satt som en "smeck" iaf i dom där jag var balanserad. Hon var förvånansvärt mjuk och följsam en riktig fröjd att sitta på idag, till skillnad från igår då jag på allvar trodde att hon var besatt av djävulen ;)... Men inte idag den lilla ängeln...

Ojsanhoppsan... Utsläppet i morgon igen... Dags att sova och drömma sött...

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Sara

kul att hon visar sina fina sidor ibland=) tänkte leta fram lite gamla kort på damen och skriva lite på bloggen, men just nu så funkar inte min scanner så det får vänta ett tag, men det kommer....

2009-01-29 @ 08:09:29
Postat av: Yvonne Lindell

Vad duktig du var som kom upp i sadeln i går,själv var man lat och åkte hem.......

2009-01-29 @ 08:19:50
Postat av: Anna Öberg

Jag hade aldrig kommit upp i sadeln om det inte vore för Jenny och Madde... Tänk vad jag hade missat...

2009-01-29 @ 08:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0