SÅ trött...

... att jag inte orkade skriva ngt igår. Kom hem från stallet vid 21-tiden och då åt jag middag. Elin hemma och var sjuk så jag hade båda pållarna och måste hinna rida.

Somnade till i soffan, men vaknade till ett program som handlade om en mycket ovanlig sjukdom. Titeln de hade valt till programmet var "Hälften människa, hälften träd". Hur som helst var det tankar som ledde mig till Pocahontas och det talande trädet, fast inte med samma mystik och romantik.




Rätt läskigt, eller vad tycker du?

 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Lindell

Huu vad läskigt! Är det verkligen på riktigt?

2009-01-27 @ 11:35:54
Postat av: Anna Öberg

Jo.. jag gissar på att det är sant. Det är en sorts vårtor som har sitt ursprung på nerverna... "Fibro... -Hmm... -någonting". Ska slå upp det lite senare. Jag mådde faktiskt så illa efter programmet att jag inte ens klarade av att höra någon borsta tänderna. Jag som inte är särskilt lättäcklad.

2009-01-27 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0