Söndag igen...

...och jobb imorgon :(

Stallmöte idag kl 10 som gick riktigt snabbt. Vilket överraskade oss alla som deltog :)

Fixade iordning hästarna och bytte box på Gulliver. Zandra och Vonne hjälpte mig att få ordning på allt. Zandra hade "julgransplunding" med Varre och Gulles julpynt... Stort jättetack! :) Fast det blir ju lite naket förståss, nä allt pyntet ä borta.
Åkte till Hööks... Jooo... Madde, idag igen :)
Både Vonne och jag är snart utan Glucosamin så därför tog vi denna tripp. Men det var tyvärr helt slut på hyllorna och nästa sändning kommer in tis el tor.
Intaget idag istället för Madde.
 Åkte från stallet vid 16.30 och tillbringade sedan 3 timmar i bilen. Hämtade Elin och Katarina hos Elins pappa på Färingsö. Körde hem Katarina till Åkersberga.
Och nu händer det inte så mycket mer... Sov gott!


Kommentarer
Postat av: paulina

hehe, jag är bäst. jag visste sen länge att dom får leveranser på tisdagar och torsdagar. ;P

2009-01-25 @ 21:57:08
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Anna Öberg

Det borde du ha koll på som praktiserat där och fått tagit hand om allt när det anländer... Får du vara vaken så här dags förresten :D

CU!!

2009-01-25 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0