Svår svält i Täby

jaoo så måste det vara... Pizza och kebab bestod familjenmiddagen av... helt sjukt osunt idag!

Skulle ha gått från jobbet kl 16, men med ett stort och varmt tack till tekniken, datorer och annat fanskap kom jag därifrån kl 17. Ni kan inte ana vilka färdigheter man måste ha som ekonomiansvarig... Låssmed, datatekniker, gärna programmerare, illustratör, brevdruva, telefonist , vaktmästare, lärare och ja just det ja... ekonom... 

Zandra var den lilla raringen som fick se till att Gulle fick nya dojsingar på fötterna kl 16.
Elin hemma idag också, men ville till vilket pris som helst följa med till stallet, hon saknade Gulliver.
Red slingan tillsammans med Sandra och Boki.
Skulle haft kvällsfodringen men det var så mycket folk kvar i stallet som fullkomligt slogs över vem som skulle få fodra hästarna istället för mig... Ville inte delta i kriget så jag åkte hem :D
Oj... nu ska jag snart upp igen för att släppa ut dom små monstren. Dags att dra ner rullgardinen.
Bye!


Kommentarer
Postat av: Yvonne Lindell

Haha! Stackars svältande, vad gott det lät. Energin kommer behövas ikväll när vi ska lasta in hö.

2009-01-28 @ 09:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0