Ett år har gått... väldigt fort!

5/1

Var faktiskt och jobbade igår. Jag skulle egentligen varit ledig men jag vet ju, vis av erfarenheten, att det blir bara värre arbete för mig att komma i kapp om jag är borta för länge. Halv arbetsdag då det var Trettondedagsafton. Startade kl8 och la benen på ryggen kl 13. jag fick iaf ihop 5 timmar utan lunch. "bara jobbar o jobbar"...


För precis ett år sedan (5/1) kom Varre in i våra liv! Jag säger våra eftersom Raoul i allra högsta grad fått känna hur det är med två hästar i familjen. Jag är ju aldrig hemma...


Här är lite kort på Varre för ca ett år sedan...

                      
Korten är tagna i stallet på Söderby, Bogesund,
hos Louise och Tomas...


Kommentarer
Postat av: Sara

oj har det redan gått ett år??? Där var hon bara en liten tanig dam du... Mycket finare idag! Jag är SÅ glad över att hon hamnade hos dig hon kunde inte ha fått det bättre och jag är dig evigt tacksam för att du inte ger upp när hon har sina "ideer" för sig!

2009-01-06 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0