dagen har flugit förbi...

Undrar just hur och vad som hände med denna dag...

Hundpromenaden tillsammans med Raoul tog ca 1 timme och då var vi förbi Ella trädgård och kikade på lite blommor. i första hand till Eva (Raouls syster i Årsunda) men hittade ingenting... Gick hemåt igen men b ara för att sätta oss i bilen för att ta oss till Plantagen... Hittade ingenting roligt i blomväg där heller. Köpte en varsin TipTop och gick runt i Bergianska trädgården istället...
Hem och letade efter byggmarknader som har slitskyddsplywood 21x1525x3050mm ... måste nämligen byta golvet i trailern... Det blir oxå en lite dyrare historia *ryyyyser*...
Hur som helst så tog Raoul grabbarna och drog iväg för att "slå några hinkar" och gå korthålsbanan... vette katten var de gör sånt bara... Men jag gissar på Jarla Banke....

Jahupp... och ni kan ju gissa vart jag tog vägen :)
Just det... Till stallet via granngården för att köpa foder en nota som slutade på 625kr för två säckar müsli, en säck havre och en säck betfor.. Just ja... köpte ett sadelöverdrag för halva priset -äntligen :)

Masserade Varre (som uppmjukning) red på ridvolten, stretchade, duschade och masserade igen. Kvällsfodrade pållarna straxt efter 19 och åkte hem. Nu sitter jag här väntar på middag med ett glas vin...

I morgon ska vi till Eva som fyller 60år och där lär vi bli hela dagen och en bit in på kvällen. Hästansvaret har jag lagt på Elin som inte kommer att följa med. Hon stannar hemma med "sin" Zandra...

Nu önskar jag er en god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0