Dagvild...

Fick sitta och luska lite för att komma fram till att jag inte uppdaterade efter våran "stadsvandring" igår... Raoul och jag drog in till storstaden och spankulerade runt i Gamla Stan och en bit efter Drottninggatan... Fikade och letade efter något så spännande och exotiskt som whiteboardtavlor... Mer för att ha något att spana efter än att faktiskt behöva en... Hittade ingen i bra storlek men däremot en fantasktisk badmössa på Lagerhaus, som jag bara var tvungen att sätta på huvudet... Köpte den dock aldrig och Raoul har aldrig sett mer tacksam ut än just då ;)

Hot Chick :D

Sedan åkte Elin, jag och Maja upp och red. Vonne och Zandra hade fixat allt till pållarna så det var extremt lyxigt att bara åka upp och rida. Elin och Maja red barabacka på ridvolten och jag i dressyrsadel. Maja red för första gången i sitt 13 åriga liv och vågade tom trava på Gulliver. Imponerande :)


Träffade Madde och Anki och Madde såg pigg ut.
Jag fick godis som tack för hjälpen då Madde var dålig i söndags och det tog slut rätt snart... Så här ser det ut idag efter en termitattack :)


Kommentarer
Postat av: Vonne

Tjena puddingen!;)

2009-07-21 @ 14:53:48
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: p,

sexig badmössa! ;D

2009-07-21 @ 15:21:22
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Vacker som en vårdag x-D

Du fyller snart, varför var Raoul så snål då?? ;)

Kram från systra di

2009-07-21 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0