Duktig idag :)

Men trött så det stör!

Kom i säng sent och gick upp tidigt.  Däremellan har nattsömnen störts av snarkningar och hundar som tvättar sig och lite övriga funderingar. Gav upp om att sova i sängen då klockan var 04.45, då jag styrde min kosa till soffan med min lilla kudde... Klockan 06.45 ringde klockan (eftersom jag ställt den på då) för utsläpp av pållarna. Fodrade och släppte ut och var hemma igen till kl 8. Åt frukosten och sedan började jag att skura sadel och när jag iaf var inne i detta tvättande, tog jag tränset och sadelöverdraget och lite lösa tyglar som legat hemma för sanering ett tag nu.

Sadeln är Elins "gamla" dressyrsadel som hon växte ur ganska snart. Den är en Ambassador 14,5"  med vid bom.
Dyr som attan då vi köpte den begagnad.
Den är fortfarande i fantastiskt fint skick så nu ska jag åka i väg och få den värderad av en sadelmakare för att sälja den. (bilderna)



Om en liten stund ska jag köra Jakob till en anställningsintervju. Självfallet håller jag tummarna att det går vägen denna gång. Gossen behöver ett jobb nu!
Samtidigt kör jag hem Jakobs kompis David som fått bilen kvaddad i rondellen vid Stockholmsvägen- Centralvägen. Bärgaren var precis här och hämtade bilen.

Nu ska jag se om jag kan göra lite annan nytta... Tvätta tex (skittrist! med direkt nödvändigt)
CU♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg du har.

Lägga till varandra på bloglovin?

2009-07-27 @ 19:52:04
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin blogg du har.

Lägga till varandra på bloglovin?

2009-07-27 @ 19:52:48
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0