fick en liten utflyktsidé

... Nu till sommaren och semestern... eftersom vi inte ska åka iväg på någon "bo-borta-semester"  vill jag känna att jag är ledig och njuta av ledigheten... Förutom dagsutflykter med sol och bad (hoppas jag ju :)) vill jag även hitta på något roligt med pållen min.

Letade efter ridvägar för lite långturer och då klickade det plötsligt till...
Djurgården i Stockholm!!!
Jag har promenerat en hel del på småvägarna och stigarna och det är så vackert... Underbara anlagda ridvägar som måste vara ursköna att rida på... Jag kan nästan känna hur det känns att rida på dessa vägar :)

Letade upp, genom Stockholms Fältrittklubbs hemsida, vägarna och blir så sugen på en tur i goda vänners lag i solsken en inte alltför stekhet dag...

Men det poppar ju naturligtvis upp en massa frågetecken också... Får man komma "från landet" och rida på dessa fantastiska vägar? och var i hela friden ska man hitta en parkering som tar både bil och släp?





Håller ni inte med om att det låter fantastiskt?

CU♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Rid sörmlandleden det är jätte fin, finns ju även stallar där du och dina vänner kan stalla upp hästarna över natten!! Plus att du rider förbi Flen och jag kan komma och hälsa på er;)

2009-07-08 @ 20:28:03
Postat av: Vonne

Det låter jätte härligt!

2009-07-09 @ 06:47:07
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna ☼ *svarar*

SV... Sara... Jag har tänkt på den, men det ställer än mer krav på planering om man ska sova borta med pålle o allt. Jag kan ju komma till Flen o hälsa på ändå :) Fast det är taskig "track record" på just det ;)

/A

2009-07-09 @ 07:30:14
Postat av: DenDarLinda

Hejsan!



Jag vill tacka dig för att du deltog i debatten om fingeravtryck i passen! Din kommentar har betytt mycket för mig! Jag har nu fått en mycket klar bild av vad människor prioriterar i vardagslivet! Det var snällt av dig att ta din tid och skriva vad du tyckte. Det uppskattades verkligen!



Sedan vill jag även önska dig en underbar dag, DenDarLinda

2009-07-09 @ 11:53:42
URL: http://dendarlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0