Hejsan hoppsan...

Det blev sovmorgon idag... Men det tog ända in i vecka 3 på semstern för att det skulle bli så...
Tror iofs att gårdagsnatten (???) var en bidragande orsak, fastän jag som vanligt, somnade på soffan i går kväll :)

Idag då?...

Jaaa, vad händer idag? Inte så mycket, men jag ska övertala Raoul om att åka med mig och få  dressyrsadeln värderad. Sedan ev en tur bort till Åsättra och hälsa på Eva (utan pålle) och till em/kväll dra mig iväg upp till stallet och rida... Ska se om jag lyckas övertala någon om att rida Gulliver, det borde ju inte vara så svårt, han är ju en underbar ponny. Elin vill nämligen vara stallledig idag för att kunna umgås med Zandra och Ellenore.
Näää... Här sitter jag i min rosa dröm, in i duschen  och klä på mig  som är nästa steg i dagens utveckling :)

CU♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0