John Ricketts

.... Träffade Mia (massageMia) igår kväll då vi skulle handla på väg hem från stallet...
Hon undrade lite om vi tänkt mer på det där med "John R-kurs"... Det har vi ju, men kassan (framförallt min egen) skriker i högan sky fn... Det kostar ju lite med dessa kurser...
Mia berättade att John lägger ner sin verksamhet på Täby Galopp som tränare. Vilket kom som en chock!
Detta sker redan nu till augusti. Ev kommer han att ha kvar någon egen häst i träning men han kommer alltså inte själv vara aktiv tränare...
Enl. Mia så är det "problemhästar" som han vill fortsätta arbeta med och hjälpa ägare att förstå sina hästar, så just den verksamheten kommer han inte att lägga ner.

Nu är Ferguson till salu.

Annonsen:
Missa inte denna underbara fullblodsvalack, 4år, ca 165, en underbart personlig häst som dock kräver sin ryttare. Bra grundriden, mkt bra steg.
Pris: 34.000:-




direktlänk:  http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=102865&catid=12

Nu ska jag jobba lite om jag ska få gå på semester någon gång :)
CU♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det var verkligen oväntat!! Men då får han förhoppningsvis tid att hålla på med det han brinner för, just problemhästar.Hoppas han kommer ha kurs igen snart och att jag har råd att gå.



Och du Anna.........JAG HAR SEMESTER NU!!!!!!:)

2009-07-10 @ 13:11:33
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0