Skit i helvete...

Varför ska allt bli trassligt för?

Jag sitter som  boxansvarig för vårat kollektiv.... Nu när Madde och Anki sagt upp sina platser och Sarah äntligen ändrat sig och VILL stå med sina pållar hos oss... Trots att vi egentligen behöver 3 boxar för att kunna lösa detta så kunde det ha gått vägen. Jag pratade med Sonia om att hon skulle prata med gården om dispens för en ponny extra. Vi fick ju "ok" för det förra året men vi utnyttjade det aldrig... Jag tänkte att "nu ...har jag löst det"  (smarta Anna liksom)... Men icke!!!
Anna, som äger Miramis kommer inte att säga upp sin boxplats utan behåller denna tillsvidare och letar nu efter en ny fodervärd... Förbannat! Vi kan ju inte begära dispens för 2 hästar av gården... Så nu har vi inte två platser att erbjuda utan bara en... precis som det var från början... Frågan är nu bara... HUR ska Anna klara av stallpassen? Det kommer inte att gå vägen. Jag vet iaf att JAG inte vill ha in henne i vår lilla in/utsläppsgrupp... Fast det kanske blir nödvändigt?
Åhhh... jag får sådan ångest! Nu måste jag ringa Sarah och meddela den enormt tråkiga nyheten :(
Men hon kanske vill komma in med en pålle iaf?? Måste iaf erbjuda henne det. Usch vad ledsen jag blir...

Jag har nu hållt på med att få tag i ny hyresgäst i en månads tid. Varför ska det alltid stöka och varför alltid när jag vill ha lugn och ro?

CU later!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Skit också!!

2009-07-31 @ 19:36:19
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Madde

Uch vad vi ställt till det för er :(

Förlåt.

Har Eja Tackat ja till en box?

2009-08-01 @ 10:35:37
URL: http://sjobergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0