Titta!!!! 30 juli 2009

Nu är det nästan så att jag skäms över att jag egentligen inte ville fylla år...
Jag har fått så fantastiskt fina presenter av Raoul och Barnen...

Den som känner mig (och Raoul) vet vad detta födelsedagskort betyder... och jag blev så himlans glad!



I morgon ska jag ringa Dotty och säga att jag visst vill vara med på Tantlägret *yippi*

Men sedan stod det ett paket på köksbordet också... och i detta paket fanns denna....




 - då kom mina tårar...

Nu ska det filmas :)
Ingen (och jag menar INGEN) går längre säker ...haha...


Tack min älskade make!
Har jag sagt att jag älskar dig?  Puss ♥
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Oj det var inte dåligt vilka presenter!! Man kan tro du fyller 50!;)

2009-07-30 @ 14:49:29
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken fantastisk familj du har =)

Hoppas din kväll blev bra oxå.

Kram

2009-07-30 @ 23:06:26
URL: http://Sjobergs.bloggspot.com
Postat av: Sara

Inte illa syrran, min dag var inte så så pjokig... först blev jag bjuden på sen lunch med Manne, Joakim, Ulrika, Tina samt min goa vän Annika och hennes man Kenneth på thairestaurangen här i Flen, tyvärr hade jag redan klämt i mig lunch och tårta på jobbet så jag tog en loka... sedan var det kaffe,tårta och presentöppning hemma... fick en digital fotoram, en blender, lite pengar och en heldagskurs i akademisk ridkonst i Nyköping med hjärtat Quick-Step..då svämmade det över... Å hälsa Jacob tack för det inpratade meddelandet på min mobil...hörde det i morse... Kramar från syrran

2009-07-31 @ 11:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0