torsdag i dag...

... och efter kl 13.30 kom min lekkamrat för dagen... = Vonne...

Fixat och "dolat" till pållarna och fick sällskap av Vonne då jag skulle promenera med Marina... Ryktade Marina i gott o väl en timme, jag tror inte det blivt gjort dagligen (eller alls) de övriga veckorna som Eja varit bortrest... Hon är fantaskiskt snäll. Hon har stått i ett antal veckor och bara fått gå på promenader och hon verkar finna sig i det. En väldigt rar häst  (även om det är ett medvetet fel uttryck för att alla ska förstå vad jag menar).
 Paulina kom på besök och fikade och medan Vonne och jag städade (extremt välbehövligt) våra stallskåp satt Paulina och Zandra och skvallrade någonstans...  Vonne och jag red en sväng  till "soptunnorna" via ett snabbt bendopp för pållarna i ett makligt tempo med bara lite trav.
Jag vet inte om jag inbillade mig, men visst kändes Varre  lite annorlunda?! aningens mjukare??... Vonnes kommentar: " Vet väl inte jag, jag red Doris, Men kändes det bra var det väl bra".... Så sant, så sant ;)

I morgon ska vi leka igen -Vonne och jag... Kanske kan vi skrämma några änder ur vassen för att få plats?!  Det ska tydligen bli varmt iaf... Ängsholmen?
CU! ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det ska vara väldigt tätbevuxen vass om du ska få mig att ta på bikinin.

2009-07-17 @ 00:03:47
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Låter härligt med Ängsholmen!:)

2009-07-17 @ 09:14:49
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0