6juni 2009

Oj vad dagarna går fort... Jag hinner verkligen inte med...

I dag på Nationaldagen var Raoul och jag till Waxholm. Vi hade inget speciellt för oss men vill göra något. Vi gick runt på alla smågator och åt glass och drack latte... En riktig mysardag! vi som så sällan gör något tillsammans passade verlkigen på att "bara vara"... Vi åkte över Bogesund på vägen hem och stannade till och tog en prommis ute på  Karlsudd bland alla dessa fantastiska villor (slott:)) i vacker skärgårdsmiljö... Det är så fint där ute...

Väl hemma igen satte jag mig en stund vid köksbordet bara för att konstatera att jag behövde ta en liten "blixtblunder"... Sagt och gjort, klädde av mig och kröp ner under täcket och somnade på stört och sov i bortåt en timme...

Åkte till stallet med Elin vid 16-tiden. Vi började med att rida mot Sandviken och tillbaka hem igen. Både Varre och Gulle var skitpigga och det är väl inte så konstigt när de stod både tors och fred...

I  morgon ska Elin hoppa en LC på Skånsta Ryttare... Sist de tävlade i hoppning var förra våren, innan Gulliver blev skadad. Går denna LC bra för dom är detta lilla ekipage startklara för LB redan till nästa tävling...

På TV är det full fart i fotbollen mellan Sverige- Danmark och Sverige ligger under med 0-1... jag är inte särskilt intresserad så egentligen förstår jag inte varför jag nämner det alls ;)

Nåja... Nu ska jag lägga mig. Tidig dag i morgon med morgonfodring och utsläpp innan tävling...

Hmm... förresten... Undrar hur det gick för Madde och Tequlia på Lurbo idag? Någon som vet?
Tequlia såg iaf ny-hemanentad ut ;)

CU♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Nyss hemkommen från en gravöl på lokala "klubben" kabben.

Det gick inte särskilt bra idag tyvärr, vägrade ut oss på andra hindret, MEN de hann iaf fota första hindret (som jag förövrigt tog påvägen ut oxå) hihi.

Aja, bättre lycka nästa helg ;)

2009-06-07 @ 02:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0