Detta evinnerliga regnande...

gör mig galen... och helt i onödan, för det är ju ingenting jag kan påverka iaf.

Igår städade jag det jag kallar för råttbo till hem... Usch vad stökigt det var... vet inte om PMSet gör att jag upplever det annorlunda mot andra dagar. Tänk om man kunde städa en gång för alla...

Åkte till stallet och blev övertalad av Vonne att rida. Efter fika (vid ankomsten till stallet) red vi ner mot Sandviken, förbi polispållarna på bete, de sällskapade med oss så lång de kunde innan staketet sa stopp. Tog den lilla mysiga stigen och den härliga "högersvängen"  och låg på i ett hyggligt tempo hemåt igen. Dyngsura blev vi naturligtvis eftersom det regnade hejdlöst. Det var ändå en rätt skön ridtur. Varre var piggelin, men lite lättskrämd så bitvis stod hon emot och tro det eller ej, men då fick jag driva ordentligt ;)

Elin åkte med Zandra hem o sov kvar. De tar mitt utsläpp idag. Då hinner jag i tid till mitt möte, utan att först ha jagat livet ur mig.
Nu ska jag klä på mig och dra till jobbet.
CU ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Men visst var det liiite mysigt att rida i regnet?

Tyckte jag iaf ;)

2009-06-15 @ 10:46:13
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Ja dom skötte sig utmärkt! När dom väl gick upp på Zandras rum hörde jag inte ett pip, jag somnade som en stock :)

2009-06-15 @ 11:32:07
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Hur går det där hemma, tar dom livet av er?

2009-06-15 @ 21:30:13
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0