Midsommar...






 I ett SMS från min syster...



"Innan jag nu fyllnar till ordentligt, vilket kommer att hålla i sig resten av helgen hoppas jag. Så vill jag bara passa på att önska övriga vänner & bekanta. Grannar, sponsorer, affärskontakter. Tillfälliga sexuella kontakter. De få jag nekat som tillfällig sexpartner. De få jag lyckats dricka under bordet. Alla som druckigt mig under bordet, alla fyllon, spritsmugglare en trevlig midsommar... Hörde jag en skål?
Puss på er alla!"




Idag ska vi åka till Vonne och fira Midsommar, vi börjar kl 13 med sill och sedan vet man aldrig hur länge vi är där ;)

Det är lääänge sedan jag uppdaterade bloggen. Jag har varit så trött och totalt orkeslös...

I måndags missade jag styrelsemötet på Nibble... Inte så bra men de klarade sig bra utan mig :) Jag satt kvar på jobbet för länge...

Elin fixade pållarna. Galningen hade hoppat Varre 1m barbacka... Huuu jeda mig!

Då jag åkte till stallet med McD-lunch hade Elin o Zandra målat sig utsökt vackra med hjälp av en röd(!) Whiteboardpenna...

I tisdags... Inga pållar att ta hand om Elin fixade allt...
Till Nibble på dressyravslutning. Det delades ut lite påhittiga priser. Vi åt tårta som Louise bakat... Jättefina tårtor som var urgoda...
Träffade många dressyrarare och pratade om klubben och dressyren i framtiden... vad vi vill m.m... Fick frågan om jag ville/kunde tänka mig div3 med Varre nästa år, men till det är jag ytterst tveksam. Bokade iaf upp Rebecca på en genomgång av Varre (Rebecca är Equiterapeut och dressyrinstruktör) samt lektioner under sommaren hos oss på Rydbo, när det blir skulle hon återkomma till mig om. Men det känns bra iaf...
Bilder...

Tårtorna.....Annika o Louise (självaste konditorn;))... Pappa Huzell, mamma Huzell, Linda och Rebecca...


I onsdags... Var jag upp och red min pålla iaf... Tillsammans med Vonne, Doris och Sid tog vi oss till galoppbacken och vände sedan hemåt igen... Körförbud på "Lilla blå" from idag eftersom jag inte lyckades med verkstadstiden... men det ska väl gå ändå... Klippte gräsmattan i vöntan på att Raoul skulle komma hem men det drog ut på tiden så Vonne hämtade mig vid ca 18.20...

Torsdag...
Slutade jobbet kl 12... Gcik till Täby C tillslammans med Jakob, Elin, Zandra och Vovvarna. Köpte ett sommarlovskort till Elin så hon kan ta sig med buss och tåg i sommar.
Varre fick massage idag, men med en sån där apparat som både vibrerar och har infrarött ljus... Varre var ytterst tveksam till att det var ok till en början, men då jag kört den ett tag sänkte hon huvudet och började tugga... Det vra nog lite skönt ändå...

Snabb rapport över veckan som gått...
CU ♥


Kommentarer
Postat av: Vonne

Fina tårtor!

2009-06-21 @ 11:17:56
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Har det hänt något sen midsommar måntro?

2009-06-27 @ 22:12:36
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Hmm,,,,den där systern alltså... S



Sen undrar man ju lite...det har nu gått 10 dagar sedan midsommar... står ni på is i norr??

Pusspuss

2009-06-29 @ 23:29:57
Postat av: Vonne

Halloj! Ont i håret idag? Jag jobbar över idag och hinner nog inte till stallet, eller orkar nog inte rättare sagt. Doris är tydligen lite halt igen enligt Zandra.

Hörs!

2009-06-30 @ 16:35:25
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Små grodorna små grodorna är lustiga att se, det är väl så man sjunger på midsommar? :)

2009-07-01 @ 06:57:44
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: p,

hahaha, jag brukar umgås med linus huzell. så vi har så sluten vänskapskrests? ;) eller vad man nu säger. xD

2009-07-09 @ 20:15:36
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0