Söndag 7 juni

Uppe med tuppen! Elin morgonfordrade pållarna medan jag åkte till Donken och köpte frukost...
Hämtade Zandra vid 8 och vid 9.15 åkte vi till Åkersberga, Skånsta Ryttare, där Elin skulle tävla sin första LC på ett år.

Tyvärr vägrade Gulle på hinder nr 3 men sedan gick han som en klocka. Elin sa att det var hon som slutade rida så hon fick sig en läxa (hennes egna ord). Elin är iaf supernöjd och det är huvudsaken...
Kameran hade tydligen Vonnes vovve Sidney hittat på gräsmattan eller på uppfarten för när Vonne och Zandra kom hem från stallet idag, kom han bärandes på kameran. Med andra ord blir det inga bildbevis förrän kameran är hemma igen ;)
Vi träffade Paulina med mor och far och Paulinas ständige vapendragare; Mickis... Tyvärr vägrade Dilba ut sig, men jag har jättefina bilder på henne och Paulina... -i kameran ;)

Blev lite sugen på att hoppa då jag såg alla ekipagen så jag bestämde att det fick bli lite sånt på ridvolten idag. Att Varre och jags edan gjorde detta tillsammans med Vonne och Doris blev en ren bonus. Vonne är superlycklig då Doris nu är helt återställd efter den blödning hon haft efter ett hårt tramp på en sten då vi var ute och red för ca 1 månad sedan. Medan vi tog lite cavaletti och hoppade ett räcke på ca 50-60cm red Zandra Didden. Diddi är jättefin i skritten nu så snart ska väl samma arbete fortsätta i trav...

Nu ska jag kolla lite stundande tävlingar och sedan ska jag sova!
CU♥


Kommentarer
Postat av: Vonne

Jaa jag är super glad :) Det var skoj igår!

2009-06-08 @ 07:16:40
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0